Härlig dag!

Hej på er! :)
Jaha, första dagen i skolan - check!
Var kul att träffa alla igen, det är det alltid. Och eftersom jag somnade vid 21.30 igår så var jag relativt mycket piggare än alla andra idag, med humöret på topp och allt! :) Efter skolan åkte jag och Maja till Växjö, gick på Ung vänster-möte, och sedan drog vi ner på stan, fick med mig en ny foundation & ett puder därifrån, sedan åt vi på Subway och efter det tog vi bussen hem. Maja stannade här i någon timme eftersom hennes mamma skulle hämta henne, så hon har precis stuckit nu. Sjäv ska jag snart lägga mig i ett bad och lägga en inpackning i håret osv. Men vi hörs lite senare. Hoppas ni haft en bra dag!

PUSS!



Lite ointressant kanske, men detta var vad jag fick med mig hem idag :)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?