Honey, I'm home!

Hej! :D
Ja, som ni säkert förstår så är jag hemma igen. Har varit hemma sen i tisdags kväll men inte orkat uppdatera, hehe (a) hur som helst, jag har haft det toppen! Verkligen, allt har varit kanon. Vädret, kvällarna, dagarna, ALLT! Det var klockrent! Det enda som inte är så klockrent är att jag knappt fått någon färg alls, har ju inga pigment i min stackars vita kropp, eller jo! På benen isåfall, men vad gör dom för nytta mitt i vintern? Hmm...
Aja, de första dagarna i skolan har gått bra. Fast jag fick kvarsittning i 1 timme idag, ojdå, vad har jag gjort? Ja ni, jag har varit lat som vanligt, dumma mig! Måste börja ta tag i allt nu.
Hur som helst, orkar inte skriva så mycket mer. Bilder från Egypten kommer så snart jag har hämtat kameran hos far min, alltså ev. efter helgen! Så ja, där har ni något nytt läsa.
Nu ska jag softa lite, sen bada och bara ta det lugnt.

PUSS!



Hej. Jag är efterbliven och har rymt från SSS. Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?