Hos Sebbe! :)

Godmorgon gullungar!
Sitter hos Sebbe nu, har sovit här inatt. Och när han väckte mig imorse stod frukosten på bordet, så gulligt så!
Nu idag vet jag inte riktigt vad som händer, men det var snack om bio, får se om det går någon rolig film.
Aja, jag har inte så mycket att säga egentligen, men ja..
Ska göra klart mina 18 dagar med, när jag orkar. Antagligen lägger "resten av dagarna" på söndag, så ni har något att läsa medans jag är i Egypten, åker ju på tisdag, så jävla härligt!
Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs!


KYSS

Postat av: Anonym

är ni tillsammans? :)

2011-01-16 13:25:57
Postat av: isabella svensson

nej det är vi inte, bara väldigt bra vänner :)

2011-01-25 21:36:00
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?