Lördag, jao.

Hej på er!
Jahopp, Emelie och jag hittade ingen fest, men för att inte dö av tristess så drog vi ner på stan och segade på donken tills vi inte pallade mer xD Då kom pappa och körde hem henne, och sedan följde jag med hem till pappa, tyckte att jag kunde vara snäll och sova hemma för en gång skull. När vi kom hem började vi kolla på Twilight Eclipse, men jag somnade på soffan efter typ halva filmen, och dör sov jag hela natten, sedan vaknade jag vid halv 2 idag. Borde ju iallafall försöka vända tillbaka dygnet nu, menmen, that's life..
Hur som helst, nu har jag precis duschat och om någon timme blir det att åka till My, sedan blir det fest ikväll, men My och jag är duktiga och planerar att vara nyktra, japp, ni hörde rätt! Haha! :)
Nejmen, det blir nog trevligt :) Sover väl antagligen hos My inatt också. Vet inte hur mycket jag kommer hinna uppdatera idag, om det ens blir något mer än detta typ. Men ni är väl vana vid att jag är sämst på att uppdatera så det kommer väl inte som någon chock direkt. Men jaja! Vi hörs :)
Ha det underbart alla söta människor!

PUSS


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?