Mina ambitioner!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Dessa grabbar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille

_________________________
Mina ambitioner:

Egentligen har jag nog inte några större ambitioner, jag tar dagarna som de kommer. Jag tycker det är bättre att lyssna till hjärtat, göra det man vill göra, utan att tänka att just "Detta måste jag göra". Har man inga drömmar så krossar man inga drömmar. Sen är det väl klart att jag tänkt lite på vad jag vill göra med mitt liv, men det ser jag inte som någon ambition direkt. Så långt jag vet, så är min ambition att resa jorden runt, och få jobba med människor på ett eller annat sätt. Mer än så kan jag inte säga. Haha, gud var tråkig jag är egentligen. Men det är sant! Jag tar dagarna som de kommer, sen får ödet avgöra resten!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?