Onödigt osv.

Hejsan!
Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men var så satans trött. Var bara i skolan till 12, sedan följde jag med syster till Växjö, vi träffade en kurator osv. Var klara vid 2. Då gick vi och åt kinamat, sedan gick iv en runda på stan & åkte hem med mamma vid 5. Fick med min en söt liten blus hem iallafall, gick bara på en femtiolapp! Älskar att dom tar "rea-på-rea" nu så här i slutet, så jävla nice! :)
Hur som helst, skola idag, gick bra. Men jag hatar onsdagar, lektioner non stop, inte en enda rast på hela jävla dagen, så man är rätt trött i slutet xD Men får igen det imorgon, sovmorgon till 10, sen bara 4 lektioner, och film på en av dom, kan inte klaga så mycket på det faktiskt! :)
Menmen, nu sitter jag här hemma själv. Mamma är på dejt och syster är hos en kompis. Så jag känner mig lagom ensam, skulle egentligen till Fiffi ikväll, men eftersom mamma inte var hemma så sket det sig, så drar dit imorgon istället. Aja, ikväll ska jag iaf försöka göra lite nytta här, för mitt rum ser ut som fan. Men jag gör det sen (a) Haha! Aja, jag hoppas ni haft en jätte bra dag. Vi hörs senare!

Puss, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?