18:33

Hejhopp!
Förlåt för att jag inte uppdaterat förrän nu, men har varit jätte trött idag!
Höll igång till 5 imorse, sen sov jag till 1 typ, och efter det har jag typ inte orkat lyfta ett finger, haha! Har duschat och fixat mig bara för att inte känna mig så död, och det funkade! Nu har jag även fått lite mat i magen, så för tillfället känner jag mig ganska pigg, så tänkte passa på att skriva något litet, bara så ni vet att jag lever! :)
Aja, blir bara att vara hemma och ta det lugnt ikväll. Vet inte om Fiffi kommer också, det är sånt man märker.
Ska iallafall kolla på The Notebook med mamma och syster, myspys!
Men ja, mycket mer än så har jag väl inte att dela med mig av just nu!
Hoppas allt är bra med er. Vi hörs senare!

 


Ful tjej! :D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?