Coolt inlägg.

HÄJ! :D
Jaha, nu är jag tillbaka!
Har inte orkat uppdatera när jag varit i Växjö, kom på att ibland är TV:n mer intressant än datorn, faktiskt!
Aja, igår tog jag med min sötnos på bio, vi såg Harry Potter <3, det var jättebra, tycker jag! MEN! Jag är deprimerad, som fan! Vad fan tror han liksom? Han kan ju inte lämna mig nu?!?! :( Förstår han inte att jag inte kommer klara mig? INGA FLER FILMER?! Skojar ni med mig eller? Buhu, orkar inte leva :(
Aja, får väl ta ett Harry Potter maraton snart, fast minus de två första filmerna, för dom har jag bara på VHS, och jag är alldeless för ocool för att ladda ner, punkt!
Aja, idag är det lördag. Har ingen aning om vad jag ska göra, men det märker vi väl!
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig en stund till, är astrött.
Men vi hörs sen, ha det gött sålänge!




Bara för att detta är den fetaste bilden någonsin. Hej och hå!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?