Emmaboda 2011 - ett minne för livet!

Hej alla söta läsare!
Jaha, då var man hemma igen. Känns både bra och dåligt. Bra för att jag kommer få duscha (HURRA!) och sova i en riktig säng, istället för på blöta, håda liggunderlag. Och dåligt för att nu är det 1 helt år kvar tills nästa festival, och det suger fan. Jag har haft det så jävla bra så ni förstår nog fan inte! Underbar musik, underbara människor, en jävla massa alkohol och allt annat bra man kan tänka sig!
Det ända som fattades var nog solen, istället för sol fick vi gegga runt i regn och lera, men man ska inte klaga!
Så jag kan ju bara säga såhär, Emmabodafestivalen 2011 - ett minne för livet! Fyfan vad jag redan tänker börja tagga tills nästa år! :D Haha!

Aja, nu är jag superofräsch, verkligen superofräsch! Så nu ska jag rengöra mig själv från topp till tå och lite till! Sen går jag nog fan och lägger mig några timmar, har inte sovit allt för mycket inatt alltså! Haha!
BTW! Om någon försöker nå mig på mobilen, eller undrar varför jag inte svarar, så är det för att jag har ingen mobil just nu! Den ena är hos sötnosen min, och den andra... ja, den pajjade på festivalen!
Så, nu vet ni det!
Nu blir det duscheeeeeen! :D





FYFAN! Skabb!
Håret är liksom som en ända stor boll med trassel! Haha, men vafan, det kunde alltid varit värre, elleeeeer? ;)


<3 kärlek!

Postat av: Kim

Emmaboda var grymt i år :D

2011-08-12 11:51:40
Blogg/Hemsida: http://flickanmedrosaskor.bloggplatsen.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?