Forever alone!

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat på typ hela dagen, men jag fastnade i soffan, haha!
Blir att vara hemma ikväll, vilket är (trots att det är segt) ganska bra, eftersom jag inte hunnit med någonting förutom att duscha idag, haha.
Så kan ju iallafall trösta mig med att jag luktar gott, haha! Synd att ingen är här och luktar på mig dock -.-
Men ja, blir en myskväll med familjen. Vi satsar på massa film och sånt ikväll. Så imorgon kommer jag antagligen ha gått upp typ 546 kilo, för jag ska äta chips. Tröstäter för att jag inte har några vänner, HEHEEEEEEH...
Aja, ska sluta lipa, det är skönt att vara hemma. Iallafall när man vet att det är 3 dagar kvar tills festival, vilket betyder - 5 dagar utan säng! Och ska jag vara ärlig, så kommer jag nog att sakna sängen lite, haha.
Aja, nu ska jag dricka citronvatten, sen blir det som sagt: FILM!
Får se om jag uppdaterar senare, annars får ni ha en fortsatt bra kväll! Och alla ni som är på Östersjö, eller bara är ute och partajjar järnet - sup lite åt mig också, va! ;)
Haha, aja, ha det gött!

LOVE



Detta är jag, forever alone! :D
*Smiiiile*

Postat av: Matte

Jävla fjortonåring

2011-07-28 06:21:15
Postat av: Mattes största fan

Kunde inte ha sagt det bättre själv

2011-09-14 12:41:43
Postat av: Anonym

sprider du hiv ?????

2011-09-20 11:21:28
Postat av: Anonym

Love the picture! "Forever alone! Made my day!

2012-01-29 22:37:02
Postat av: Mikael Zackrisson

Du är så jävla tråkig

2012-03-03 16:02:54
Postat av: felicia

även om det här var fett länge sen, hoppas du ignorerar/ignorerade dumma kommentarer, du är så jävla tråkig, till exempel. du är jätte fin, älskar att läsa det du skriver;)

2012-03-20 15:44:53
Postat av: En riktig jävel

DU VAR MIG EN HOT BITCH

2012-04-09 22:26:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?