Hur jag planerat än så länge...

 

Tisdag - Anländer till festivalen, krabbar med att få upp tältet. Sveper ev. några glas för att komma i form! Annars är det bara chillande och taggande som gäller!

Onsdag - Då börjar den sk. Förfesten. Har bara 1 band inbokat här.
så -
01:15 - Fukkk Offf

Torsdag - Nu börjar allvaret!
12:00 -
Movits
13:30 - Djurpark (om jag hinner, Movits går före!)
20:30 - Two Door Cinema Club
21:30 - Skrillex
01:30 - Den svenska björnstammen

Fredag -
20:00 - Hästpojken
22:00 - Slagsmålsklubben
23:00 - Familjen

Lördag -
13:00 - Ska `n´ ska
15:00 - Daniel Adams-ray
19:00 - Is Tropical (eventuellt)
23:00 - Infected mushroom


WOOHOOOO! Är supertaggad, som sagt!
Men detta är iallafall de banden jag ska se hittills, lär väl säkert springa bort på något annat också om det låter lockande. Men ja, jag förstår om ni som inte ska till Emmaboda är avundsjuka, men vet ni? DET BORDE NI VARA OCKSÅ, FÖR DETTA KOMMER BLI SÅ SATANS BRA!!!! :D
Aja, NU, ska jag duscha, jag lovar!
Ha det gött! :D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?