Na na nah! Jag håller drömmen vid liv!

Hejsan! :)
Jahopp, nu är jag hemma från Calleponken, har haft jättetrevligt som vanligt! Aldrig fel med godis, film och trevligt sällskap, eller hur? :D
Aja, nu ska jag ut och sätta mig på balkongen en stund, sen blir det duschen.
Vet inte vad som händer efter det, men är rätt slö, så kräver inte så mycket! Haha!
Men vet ni vad? (måste berättaaaaa!) JAG ÄR SUPERGLAD! Och vet ni varför? Jo, det ska jag berätta för er nu. Idag är det exakt 1 vecka kvar tills jag drar till Emmaboda, och jag tror nog inte att jag i ord kan beskriva hur otroligt lycklig jag är. Massa trevligt folk, och en perfekt mängd alkohol! Det kommer bli de bästa 5 dagarna i mitt liv, jag vet det, jag bara vet det! :D Hihi!
Men nu ska jag strutta ut på balkongen med Emmabodamusik dunkandes i mina öron, I just love my life sometimes! <3
Vi hörs sen alla supersöta ungar där ute!




<3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?