Off too V-town!

HALLÅ ALLTSÅ!
Jahopp, nu har jag duschat, och gjort allt annat vad Fix innebär!
Så nu är jag redo att åka till The Big V-town, nämligen Växjö. Jag hatar Växjö, lite, ibland. Men det ska nog bli rätt skönt att flytta dit sen ändå! :) vi hoppas på det iallafall! Blir att flytta alla mina kläder dit någon vecka innan skolan börjar, dvs i mitten av augusti! Trevligt! :)
Nu idag ska jag bara dit för att städa och grejja, sen ska jag nog träffa Zeb lite senare, alltid trevligt med sällskap!
Anyways, bussen går om 40 minuter, så sitter bara och fördriver tiden just nu, och taggar till Emmaboda, som jag gjort nu i typ ett halvår xD haha, men shit, nu är det ju bara 5 dagar tills jag åker, AWSUM, M-HM!
Aja, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, vi hörs lite senare, kanske! ;)
Ha en bra dag!



NU:
Kände för att göra något med mitt annars så platta och tråkiga hår, så det blev WAVES idag!


Postat av: M

snygg, i did care

2011-07-24 20:31:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?