Tagga, tagga, tagga!

Hej! :D
Blev en galet trevlig kväll igår, faktiskt! Lite strul på kvällen, men det redade ut sig det också!
Är rätt trött och seg idag, men fortfarande taggad till Emmaboda! :D
Har packat det mesta nu. Fyfan, trodde aldrig att man kunde behöva så jävla mycket saker, haha!
Men bättre att ta med för mycket än för lite, haha! :D
Kan ju göra en lista över vad jag har med mig, haha, bara för att liksom! :)

* 2 par jeans
* 1 par mjukisbuxor
* 2 tjocktröjor
* 2 koftor
* säkert över 10 linnen, t-shirt och andra tröjor
* 3 sjalar
* 2 par öronhängen, lite ringar och ett halsband med kedjor
* En jävla massa småflaskor med duschcreme, shampoo, bodylotions, hårserum etcetc.
* Smink
* Trosor & strumpor för alla dagar, plus några i reserv
* 3 par solglasögon
* Tamponger (man vet ju aldrig!)
* Tops och andra hygienarticklar
* Tandborste, hårborste och kam
* Pennor för att kladda!
* Mobil & mobilladdare
* Kamera
* lypsyl i alla former
* 1 par converse, 1 par "slip in", 1 par boots, 1 par gladiatorsandaler & 1 par gummistövlar
* Plåster
* Såpbubblor :D 
* 1 mössa

Ah, det är väl typ allt, säkert lite smågrejer också, såsom toffsar och annat onödigt! :D haha

MEN, det är inte allt, ska åka till Växjö och hämta ännu mer saker!:

* TÄLT
* Biljetten <3
* Brassestol
* Shampoo/balsam (jag vet att jag har småflaskor, men det räcker inte!)
* Täcke, kudde och madrass
* Rakhyvlar (Lika bra!)
* ALKOHOL!
* En spegel (liten)

Och ja, det var nog allt! :D Haha, kommer säkert ändå komma på att jag glömt typ hur mycket som helst, men ja.
Fan vad mycket det var nu när jag kollar efter, det är ett under att det mesta får plats i 1 väska, haha!
Aja, nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sen fixa mig, och sen vid 4 blir det att åka till Växjö för att plocka upp resten av grejerna, och systemethandla lite. Efter det blir det att hämta lilla Fiffi, och sen - MOT EMMABODA! :D
Aja, haha, vi hörs innan jag sticker!


Vet att ni sätt bilden innan, men har inte så många nytagna bilder mig och min lilla Fiffi, så denna får fan duga!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?