The Notebook <3

Godmorgon gullungar!
Jahopp, blev att kolla på The Notebook med syrran igår och gråta en skvätt, alltså, den filmen är så otroligt jävla fin, det finns verkligen inte ord för det! Jag vill också ha det så :( Jag vill också ha en kärlek som är så stark att man aldrig slutar älska, och sen dör tillsammans! Haha, låter sjukt när man säger det, men ni som sätt filmen förstår vad jag menar! :)
Äsch, nog om det. Efter filmen var vi så deppiga så vi var tvugna att få upp humöret lite, blev att glida omkring på Youtube några timmar, sen somnade jag sött jämte min älskade mamma runt 3. Nu har jag precis vaknat. Ska vara slö ett tag till, sen blir det duschen, och efter det åker jag ev. till Växjö. Trevligt!
Aja, orkar inte skriva mer än så just nu, vi hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?