Godmorgon!

Hej på er!
Förlåt för att jag inte uppdaterat, men har haft fullt upp och inte orkat sitta så mycket vid datorn, hoppas ni förstår!
Det kommer säkert bli såhär lite då och då nu i sommar eftersom jag lär ha så mycket annat för mig. Det är ju ganska självklart kanske, men ändå! :)
Håll bara utkik så är jag nog tillbaka snabbare än ni anar sen!
Ska försöka fixa en ny header nu också, har ju haft denna i snart 1 år bara för att vårat PHS inte funkar, men Andreas sa för ett tag sen att han nog kunde hjälpa mig, så ska kolla upp med honom så snart som möjligt.
Anyways, kom hem för en stund sen, och eftersom jag är dötrött och klockan bara är 10 så funderar jag på att gå och lägga mig några timmar till. Vi får väl se!
Annars vet jag inte vad som händer idag, men vi får väl se vart dagen för mig!
Aja, orkar inte skriva mer just nu. Uppdaterar lite senare!

Puss, puss!

Postat av: m. ♥

Bello då! Blir så jäkla glad när jag hör sånthär, och det är inte ofta - men när det väl händer kan jag inte låta bli att le lite idiotiskt för migsjälv! Du verkar också som en riktig tuffing, vi alla har våra tuffa stunder men det är tjejer som du och jag som tar problemen med en klackspark! Tack för kommentaren, den värmde :)

2011-06-22 10:38:25
Blogg/Hemsida: http://utankontroll.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?