Helt död.... Blörk.

Hej!
Min förkylning har satt sig rejält nu! Snoret rinner (fräscht, jag vet), kroppen värker och halsmandlarna känns som fotbollar. Är så slut i kroppen att jag inte ens orkar sova... Usch.
Men ska nog hoppa in i duschen och se om jag piggnar till lite av det. Eller så skiter jag i det, tar på mig pyjamas och kryper ner i soffan och kollar på någon mysig film istället.
Det är synd att slösa bort vädret, men jag orkar fan inte vara ute.
Har ju redan tvingat mig själv att ligga ute några timmar idag. Och imorgon ska jag ju till havet med mamma och My, så jag tycker inte att jag förlorar så mycket på att vara inne och gömma mig för värmen ikväll.
Jaja, det där var lite onödig info bara. Nu ska jag slänga upp några charmiga, osminkade cambilder jag tog när jag kom in. Enjoy that, så hörs vi senare!

Puss





(Notera hur otroligt glad jag ser ut på bilderna,
de återspeglar verkligen inte hur jag känner mig just nu...)

Reality -


Typ...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?