Ja hujedamej!

Hejsan!
Jahopp, midsommar var kanon, helt klart. Fram tills typ halv 2 då jag ballade ur totalt. Hamnade på Ölands polisstation i några timmar tills min stackars pappa kom och hämtade mig. Gud så snäll han är som kör hela vägen från Växjö, bara för att jag gjort bort mig och druckit för mycket! Kärlek till dig papi <3
Så ja, jag kom hem vid 05.30 igår morse. Men hade sån ångest och mådde så pass dåligt att jag inte orkade uppdatera något, men nu mår jag bättre igen! Får bara hoppas att jag slipper höra massa om detta nu.
Jaja, idag är det fint väder, och jag har precis vaknat och tryckt i mig lite god frukost, så nu ska jag väl ut och pressa lite i solen tror jag. Får se om jag orkar xD
Men ja, annars har jag väl inget speciellt att berätta för er just nu, så vi kan ju höras senare!
Hoppas allt är bra med er!

Massa pussar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?