Långt, onödigt inlägg!

Hejsan!
Förlåt att jag inte uppdaterat, men har haft fullt upp!
Igår var jag och mamma i stan, shoppade lite och så. Fick hem en klänning till balen, kanske inte den snyggaste, men den blir helt okej. Den är iallafall ljusrosa och vit med lite spets, vilket är gulligt som fan, PUNKT!
Sen så fick jag också med mig ett par supersnygga shorts hem, också dom med lite spets nedtill, så ska ha dom på avslutningen! Sen blev det lite annat smått och gott också, såsom skor, bh, linne, hårklämmor etcetc...
Kanon ju! Det enda som är synd är att den största delen av mina födelsedagspengar nu är putts veck, jösses vad snabbt det går att bränna pengar! Men sånt är livet! :)
Anyways, idag har vi haft "antikomlpexdag" i skolan, vilket innebär att en hel del i skolan klätt ut sig till olika saker, ganska underhållande att titta på må jag säga! :) Själv så var jag så pass tråkig att jag gjorde mig till en "affärskvinna" - med vit skjorta, hög svart kjol, höga skor, glasögon och rött läppstift! Haha, fint det! :)
Men ja, nu har jag typ precis kommit hem, har hunnit äta lite och sådär. Så nu ska jag hoppa in i duschen i hopp om att piggna till lite, är så galet trött!
Aja, vi hörs väl senare eller något!

PUSS



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?