Många bollar i luften!

Hej på er!
Jaha, nu har jag slitit med revyn hela dagen, fyfan! Det tar på krafterna må jag säga!
Så när jag kom hem åt jag lite, sen råkade jag slockna på soffan 1½ timme, inte bra.. Kommer typ inte kunna somna inatt, bra jobbat Isabella -.-
Men anyways, imorgon är det bal, följt av skolavslutning på fredag. Känns bra, men så jävla tungt! Seriöst jag vågar inte lämna alla, jag vågar inte börja om i ny skola med nya människor, jag vågar bara inte. Vet inte vad det är som tar emot, men det är väl det att man inte kommer att ha riktigt samma trygghet på en större skola. Man kommer känna sig så jävla liten igen. Men sånt är livet, man kommer väl över det!
Sen känns det piss som fan att man aldrig kommer att träffa vissa av dessa personer igen.. Men det är inte mycket att göra åt nu. Nu är vi för stora för grundskolan, så är det bara! Deal with it.. typ!
Aja, annars har jag inte mycket mer att prata om!
Ska gå och städa mitt rum snart, sedan duscha och förbereda allt för revyn som ska spelas upp för skolan imorgon, ojojoj vad många bollar man har i luften nu, haha ;)
Men ja, vi kan höras lite senare när jag har något viktigare att prata om!
Hoppas allt är bra med er!

Kyss!



Söt, flåtig tjej just nu.
"Hej, jag är efterbliven och gör konstiga saker med munnen -.-"

(Och nej, jag är inte så glad som på bilden. Var bara för ful för att se seriös ut!)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?