Midsommarplaner!

Hej igen!
Jahopp, nu har jag precis kommit ut ur duschen, haha! Det tog sin lilla tid ;)
Ska fixa mig lite snabbt och sen blir det att åka hem till min finaste Alli! Blir att sova där inatt, och ev. imorgon också om planerna ändras, för imorgon eftermiddag (eller fredag kväll) drar vi till Öland där vi kommer att fira midsommar! Ville ju inte dit egentligen, men vafan, det kommer nog bli rätt fett ändå!
Hellre det än att sitta hemma och tycka synd om mig själv iallafall! Haha!
Aja, ska sätta lite fart här. Uppdaterar snabbt innan jag sticker, för sen blir det nog ingen mer uppdatering på några dagar!
Vi hörs!

PUSS



Min älskade Alexandra och jag!
För otroligt längesen iofs, men vi tar aldrig bilder ihop, så den får duga! Haha xD


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?