Underbar dag!

Hej!
Denna dagen har varit... vad är det man säger? - KANONBRA!
Legat vid havet med mamma och min älskade My hela dagen, blivit jättebrun (för att vara en tjej utan pigment som sagt), även lite röd kanske.. men who the hell gives a shit? Har varit en kanondag bara för att typ. Fastän jag är så grym förkyld! Men det börjar också vända nu, ÅÅH! Fan vad allt är bra! :D
Men jag orkar inte skriva mer, ska slänga upp några bilder och sen hoppa in i duschen och skölja av mig allt saltvatten! ;) Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag!

Kissäs änd hööögs!



My :)


Haha, mamma! Supersöt ju! ;)



 Jo men färg har jag fått!
Bjuder på en bit av min rumpa och sexiga "shortsränder" på magen också för den delen! ;)

(och jag är inte så röd som jag ser ut, jag lovar! ^^)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?