Hem till Marielle snart!

TJA!
Nu sitter jag här och fördriver tiden lite. Ska åka till marielle om någon timme eller så, och fram till dess så har jag ingenting att göra, hmm.. Kedjeröka och dunka musik typ, yeah!
Aja, blir nog ingen mer uppdatering ikväll om jag känner mig själv rätt, hinner nog inte. Kommer ju inte hem till Marielle förrän typ 8 och då är det full fart för att fixa det sista, och viktigaste, HÅRET.
Men ja, jag hoppas att ni alla får en toppenkväll! Sup lugnt!

Kisses'





HAHA, söt.

Postat av: Anonym

asså du har så jävla frääshh hy!! kan du inte göra ett inlägg om vilken faundation och puder du använder :D?

2011-03-27 18:53:08
Postat av: isabella svensson

Haha, jo det kan jag absolut göra! :)

2011-03-27 22:37:03
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?