Hemma idag.

Godmorgon!
Sitter hemma just nu, hostar som en idiot och känner mig allmänt värdelös.
Allt är upp och ner, jag vet inte, men ingenting känns bra just nu... Vill bara låsa in mig och låta allt som händer utanför mina väggar passera förbi i revy. Helvete med. Vad är det jag har gjort med mig själv? Jag har trasslat in mig i ett nät som jag inte kommer loss ur. Och nu får jag stå mitt kast...
Men, men.. Life sucks and then you die.
Aja, whatever. Blir väl att sitta hemma idag. Lyckat att vara ensam en fredagkväll, men det är väl lika bra kanske... Or something.
Kanske åker hem till pappa eller något, jag vet inte.. Får väl se.
Well, well.. Nu orkar jag inte skriva mer.
Vi hörs senare.




Du är så bra, Felicia Emanuelsson.
`v´

Tack för att du lyssnar när jag klagar, och för att du inte bara vänder och går.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, det hoppas jag att du förstår!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?