Hur jag mår just nu - helt okej.

Hej på er!
Mår lite bättre idag, om man bortser från min feta förkylning dvs, men jag överlever iallafall!
Nu blir det snart att åka till Tingsryd för att inhandla ny foundation, är trött på att gå och se ut som en failad neger i ansiktet hela dagarna, haha!
Aja, efter det blir det att åka hem till Maja och tillbringa natten där, mys till tusen!
Jaja, jag orkar egentligen inte skriva så mycket mer än så. Men tänkte att det är lika bra att slänga upp något litet nu när jag väl känner att jag orkar!
Men ja, jag hoppas ni mår bra (som vanligt!)

Puss!



HA-HA-HA
Såhär tjock och fejkglad ser jag ut just nu!

Postat av: ♥ m.

haha, tror jag verkligen inte :D eftersom ricinolja finns i anti-håravfalls produkter också ;D

2011-03-16 16:56:18
Blogg/Hemsida: http://utankontroll.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?