Mycket lyckad helg!

Hej!
Ja, nu var ännu en helg snart över. Men jag kan säga att den får ett starkt VG!
I fredags var jag och Emelie på Fagra, lyssnade på lite band som spelade osv, sen drog vi hem till henne och kollade film och fetade oss med massa godis! Sedan, igår, så drog jag och Emelie till Grand Samarkand, gick runt och kollade lite i affärerna och sen lunchade vi på Subway. Fick iallafall ett par skor med mig hem, jätte sköna och relativt snygga också faktiskt! (bild kommer) och sedan, vid 6 tiden så drog jag till Maja, vi drack lite vin och skrattade åt ingenting, sedan drog vi till Jennifer, satt där och skattade, kollade film och hade allmänt trevligt tills typ 6 imorse, då gick jag och Maja hem. Somnade direkt, och sedan gick vi upp igen vid 12. Har legat och drygat hos Maja hela dagen, kollat på Festival och varit allmänt "dagen-efter-fula", love it!
Aja, mamma kom och hämtade mig vid halv6-tiden, käkade lite och kollade på Ingen kan älska som vi. Nu har jag precis kommit upp ur ett varmt, skönt & mycket behövligt bad. Så nu sitter jag bara här och fördriver tiden och väntar på att Solsidan ska börja. Sen blir det väl att gå och lägga sig ganska tidigt ikväll, tror inte jag kommer orka vara uppe så länge till eftersom jag bara sovit 6 timmar "inatt". Men ja, det var min helg det!
Orkar dock inte skriva något mer än detta ikväll, så det får väl räcka!
Men ja, hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft!

Puss på er!



Jag är tuff, jag vet!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?