Trööööött!

Hejsan!
Sitter hos Fiffi just nu. Vi har varit hemma idag.
Jag somnade först vid typ 5, så hade inte orken att gå upp 2 timmar senare.
Så vi vaknade väl typ vid 1, år frukost och kollade på film (I rymden finns inga känslor) och tog det allmänt lugnt. Sedan bjöd Fiffi på marängschwiss (STAVNINGEN<3) så att jag gick upp ännu några kilon, bra gjort där! Och ja, vid 5 somnade jag till igen och sov 1 timme. Aja, mamma kommer och hämtar mig runt 8 ikväll, då blir det att åka till Marielle och sova där, eftersom vi ska gå i skolan imorgon medans alla andra har studiedag, tjoho! Aja, vi har ju faktiskt fått vara utomlands i år, det är ju inte alla som fått det, hihi!
Men ja, orkar inte skriva mer än så, ville bara att ni skulle veta att jag lever, WOHO - SCORE!
Haha, aja, vi hörs imorgon för nu ska jag och Fiffi göra pizza!
Puss & kram


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?