Trött, seg, trött, trött, seg.

Hellu!
Ja, som ni ser så ligger bloggen på halvtorka just nu, blir ju kanppt 1 inlägg om dagen, och det är fel av mig, jag vet. Men jag vet inte, jag är så himla trött och grinig om dagarna och då är inte bloggen my number one priority direkt, men jag ska försöka bättra mig, jag lovar dock inget bra resultat, haha!
Aja, det var någon läsare som hade frågat om jag inte skulle kunna göra ett inlägg om vilken foundation, puder osv, jag använder, och självklart kan jag väl det! Inte ikväll kanske, men det kommer, just wait!
Jaja, sitter hemma och segar just nu, har precis vaknat efter en liten tupplur i soffan, suck.. Att jag aldrig kan hålla min vaken, det är så typiskt mig! Så får man svårt att somna på kvällen sen, så jobbigt.
Men ja, sov ju inte mer än max 1 timme så det är nog rätt lugnt.
Vad händer ikväll då? Jag har ingen aning, det märker vi.
Jaja, nu ska jag kila, ta en cigg och sedan ordna lite kaffe till mig själv.
Ha det bra så hörs vi sen!

Pöss


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?