ZzzZzzzzZzz...

Godkväll!
Har precis kommit upp ur badet, så nu blir det att föna till de risbo som vissa kallar hår, och efter det ska jag dejta min (mammas) säng stenhår, det är ju ännu en dag imorgon, med prov och allt, som jag för det andra inte lagt ner tid att plugga på, DUMMA MIG! Men det får väl gå som det går... Men efter skolan och äckelprovet så tycker jag nog allt att det luktar helg? Känner inte ni det också? ;)
Haha, men ja, sov nu riktigt gott inatt och se till att vara riktigt utvilade imorgon så ni orkar hålla igång hela natten! Själv så ska jag faktiskt bara ta det lugnt med trevligt sällskap!
Ha det bra sötnosar!

Natti, natti!



Back in the good, old days!
Saknar håret och den extremt underbara kroppen jag hade..
Nu kan man ju inte säga mycket mer än, blörk?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?