ÄCKELDAG!

Saker som gjort/gör denna dagen värdelös:

* Äckelnationella som sänker humöret till noll, usch!
* Rygg-värk.
* Äcklig skolmat.
* Illamående och magont.
* Regn och äckligt väder i allmänhet!
* Försenad äckelbuss!
* När man äntligen är hemma så får man reda på att syster ska flytta, IDAG!... *börjar lipa*
* Humörsvängningar som 50 höggravida kvinnor.
* Jag kommer snart få en ångestattack och lägga mig och hyperventilera i ett hörn.
* Jag är tjock.
* Äckeldator som bara laggar.
(FAN VAD ALLT ÄR ÄCKLIIIIIIGT!)

Saker som gjort/gör denna dagen bra:

* Marielle, Casper och andra söta människor som iallafall FÖRSÖKER göra en glad.
* Söt pojke som räddar kvällen.



Just nu.
"En bild säger mer än 1000 ord"

Postat av: linncarlqvist,

tur att jag glädje några x

2011-05-05 19:53:59
Postat av: Anonym

har du piercing i naveln? (:

2011-05-06 17:12:16
Postat av: isabella svensson

Ja, det har jag! :)

2011-05-08 16:18:29
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?