Fullt upp!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men har faktiskt fullt upp med annat, och eftersom jag knappt är hemma längre, utan spenderar all min tid hos min lilla pöjk så tänker jag inte så mycket på bloggen. Men ni får helt enkelt leva med det och vara glada för att jag hittat någon som gör mig lycklig, haha!
Aja, anyways.. Denna veckan har varit seg än så länge, saknar mina små bebisar Casper och Daniel jättemycket! För er som inte vet så är det de två killarna som gör så att jag orkar gå i skolan typ, haha! Tack och lov så kommer de hem imorgon, de har nämligen varit på skolresa. Men på torsdag kommer de tillbaka till skolan och då är humöret på topp igen! Fast, jag ska väl inte klaga, har ju min söta lilla Marielle också, tacka gudarna för det!
Haha, jaja, har väl inte så mycket mer att skriva egentligen.. Eller jo! Jag har tagit ut min piercing i läppen, kom på att jag biter på den omedvetet i sömnen, så har alltid jätteont i tänderna, sen var den helt röd runtom för att jag leker så mycket med den, så det var lika bra att ta ut den innan det blir värre. Känns ganska bra dock, känner mig faktiskt nästan lite söt nu med mitt fina, halvt igenväxta hål, HAHA!
Aja, jag ska tvätta av mig sminket nu, sedan krypa ner i sängen jämte min kära mamma.
Imorgon blir det skola, och sedan drar jag ev. till Växjö och drar ett pass på gymmet. Sen hem till min lilla pojke igen, haha. Men ja, jag kan väl slänga upp något litet imorgon.
 Sov nu riktigt gott inatt allesammans!

PÖSS PÅ ER!



Just nu. Fan vad fräscht! ;)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?