Grattis syster, 19 år idag! Älskar dig <3

Hej på er! :D
Jahopp, vad ska jag säga? Jag har haft en toppenhelg!
I fredags var det dans, vin och nostalgimusik med Maja och hennes mamma, mycket trevligt må jag säga!
Igår var det sol och mys med Maja på dagen. Sedan åkte jag till Nadja vid 2, hon toppade och färgade mitt hår, väl behövligt! På kvällen åkte jag till Sötnosen, trevligt med gitarr och små sjungande pojkar! Sedan somnade jag stenhårt efter 2 glas champagne, haha! Vaknade halv 11 idag. Söt körde hem mig vid halv 1, jag åt tårta och firade syster med lite släkt osv, trevligt det också! Sedan gick jag och Jossan och la oss på taket och solade några timmar. Nu har jag precis kommit in och chillar lite. Ska snart hoppa in i duschen, för ikväll blir det teater med syster och Jossan, awesome!
Sedan är det tillbaka till verkligheten imorgon, hoppas att denna veckan blir bättre än den som nu varit, haha!
Aja, har väl inte mycket mer än så att säga just nu.
Jag uppdaterar senare babes!

KÖSS



Jag kan också vara söt, om jag vill...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?