In school, working hard!

Hej på er! :D
Sitter på Svenskan nu, har jobbar stenhårt på min litteraturhistoria, så tänkte att jag kunde uppdatera lite för att koppla av lite i huvudet.
Hade nationella idag också, i matte. Det gick rätt bra på den första delen, men jag tror att jag gjorde bort mig lite på den andra delen när jag skrev att det måste varit en sadist som gjort provet, HAHA! Det sitter nog fint på betyget sen ;) Haha, nej men jag får väl hoppas att min lärare förstår mig. Tihi!
Slutar denna lektionen om 25 minuter, och då har jag rast tills klockan 2, känns rätt onödigt att ha en lektion sådär på dagens slut, men vafan, man ska inte klaga, det är bättre att bara le och spela med, typ. Haha!
Aja, vet inte vad som händer idag, kanske drar in till stan och dansar efter skolan, om jag orkar. Eller går jag en runda hemma bara, får se hur det ser ut sen, och hur trött jag är. Har inte kunnat få i mig så mycket mat idag, eftersom det bara fanns pasta och ris-geggor till mat, och eftersom jag inte äter något av det just nu så fick jag leva med lite torr sallad och två knäckebröd, haha, så kommer nog att bli rätt irriterad inom snar framtid, så tror nog att jag åker hem sen så att jag kan få i mig lite kött eller något, höhö...
Jaja, nu ska jag sluta skriva här innan min lärare kommer och slår mig.
Vi hörs när jag kommer hem!

KYSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?