Jag är glad, för att jag är jag!

Jag älskar det oförutsägbara!
Jag älskar att inte veta vad som kommer näst, utan bara ta en dag i taget. Samtidigt som det skrämmer mig lite, att man inte vet vad som kommer att hända, men det är det som gör det hela så spännande.
Jag älskar att gå runt med en pirrande känsla i magen, och vara lycklig bara för att jag kan typ!
Vissa dagar glädjs jag till och med åt ingenting, bara för att jag vet att jag är en fri människa.
Jag är glad för att jag inte har någon som håller mig tillbaka, utan låter mig göra det jag känner för!
Mina föräldrar vill att jag gör det som är bäst för mig, och det är det jag gör, hela tiden.
Det låter som en självklarhet, men för alla är det faktiskt inte det.
Så jag är glad att jag blev jag, och att jag får vara jag, och bli accepterad för att jag är just det, JAG.

- Det är inte egoism att tänka på sig själv, sålänge det inte är det enda man tänker på!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?