Lugnt och skönt igår!

Hej på er! :)
Jaha, blev en lugn dag/kväll igår. Åkte ju hem till pappa, var där en stund, fixade Spotify Premium (äntligen <3) och sedan drog jag ner på stan med Sandra, köpte ny foundation och drack hallonmilkshake på glassbaren, mums! Sedan följde jag med Sandra hem, kollade film och bara var typ, sedan käkade vi lite osv.. Vid halv 9 tiden drog jag hem till Sötnosen. Myste, hyrde film, åt glass och hade allmänt trevligt. Sen somnade jag som en stock runt 11-tiden, SKÖN-T!
Idag vaknade vi runt halv 10, käkade frall-frukost, och sedan körde han hem mig för att sedan åka till jobbet.
Nu sitter jag här och fördriver tiden typ, ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite för att jag inte har något bättre för mig, och sen ska jag spendera lite kvalitetstid med min kära moder! Ikväll vet jag inte vad som händer, men imorgon är det skola igen, hujedamej!
Aja, nu ska jag kila. Ha det underbart så hörs vi sen!

Puss


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?