Skön dag, jao!

Hej! :D
Idag har varit en bra dag. Jag har varit duktig och gjort matte nationella, OCH varit på alla lektioner utöver det, creds till mig alltså! Sen har jag haft min nya klänning på mig (ska visa den snart) men den var så lång så jag har fått bära den hela dagen typ för att inte snubbla, så ska nog lägga upp den några centimeter, haha!
Nu är jag hemma iallafall, och luktar illa. Jag ska duscha snart. Det har typ blivit min nya grej (inte lukta illa, utan duscha) när jag kommer hem från skolan, vet inte varför, men det har väl blivit så nu när det är varmt och man svettar bort 90% av dagen, haha!
Anyways, har typ inget mer att skriva, är fett ointressant, japp!
Men vi kan väl höras sen? Ja, det blir bra. Nu ska jag ta en bild på min klänning och lägga upp åt er!

KISSES


just nu:

Galet charmig, nej.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?