Växjö nu!

HEJ.
Jaha, igår var det fest på Näset, var väl helt okej. Men eftersom att jag kom dit extremt otaggad så hade jag inte speciellt kul, men jag ska inte klaga :) Sötnosen kom och hämtade mig vid 12-tiden, fixade käk, åt och myste. Idag skjutsade han hem mig på morgonen för han skulle jobba, och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka till Växjö, hade tänkt vara hos pappa över dagen eftersom det var ett bra tag sen jag var där nu, känns det som iallafall, haha! Ikväll vet jag inte vad som händer, men ska iallafall ta det riktigt lugnt, mår ju lite halv dåligt idag nämligen, haha! Aja, orkar inte skriva mer än så, vi hörs senare!
Ha en kanondag alla söta läsare!

KÖSS



Haha, söt fjortis, Sommaren 2009
Snart är det dags igeeeeen!
Summer 2011 - please be the best!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?