Bitterfittan är tillbaka

Hej
Jahopp, pga diverse förhinder så blir det inget Älmhult idag, sug.
Så nu har jag ingenting att göra, och är allmänt jävla skitbitter. Saken blir ju inte heller bättre av det faktum att jag mår så pass illa att jag inte kan få i mig något att äta, detta leder till att mitt blodsocker just nu är nere på noll och jag tror att jag slår sönder något snart, trevligt :)
Tror nog att jag ska gå ner på stan i min ensamhet lite senare, för lite meningslös shopping. Måste handla något. Varför vet jag inte, men det känns som om jag mår bättre då. Mitt studiebidrag mår inte så bra, men det skiter jag fullständigt i just nu.
Nehe, nu ska jag lägga mig en liten stund innan jag svimmar. Vi hörs lite senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?