CHILLDILLZ,WALLA!

Hejsan!
Har varit lite stressigt i veckan, men nu är jag tillbaka!
Sitter hemma hos min fina Marielle nu, helt själv medans hon är iväg och rider förvisso, men ändå!
Håller tummarna för att hon kommer hem och kramas med mig snart, hihi. Ikväll blir det iallafall scones här med snygga brudar, och sen åker jag tillbaka till mitt äckliga Växjö ikväll.. ÅÅH, hatar Växjö, DÖ VÄXJÖ :(
Äsch, är väl inget fel med Växjö. Men saknar mina vänner "här hemma"

Aja, fan jag är så otroligt fantasilös och tråkig nu. Lika bra vi avslutar detta inlägget, kommer ju inte fram till något vettigt ändå. Ska fortsätta glida runt på Facebook istället.

Ha det gott!




Du är fan ta mig det finaste jag har, min underbara vän! <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?