Dags att värma öronen!

TJABBA!
Ber som vanligt om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men har faktiskt en pojkvän och massa vänner att ta hand om, sen har jag ju skolan med, och eftersom den dödar mig långsamt så är jag rätt... slut.
Ni vet ju hur jag är vid det här laget! :D

Idag slutade jag tidigt iallafall, åt lite i skolan och cyklade hemåt. Gav mig själv tillåtelse att somna till en timme på soffan också, och nu har jag precis kommit hem från Grand Samarkand. Fick med mig en mössa (VÄL BEHÖVLIGT) och en söt liten blus hem. Köpte också en liten kajalvässare, allt bara för att jag kan, eller... för att pappa kan...
Nu ska jag äta lite och sedan blir det soffläge resten av kvällen!

Men vi hörs lite senare, för nu kallnar maten!

KRAM

Blusen:



Mössan:




Inte så nödvändligt kanske, men ändå, lite utfyllnad kanske! HEJ OCH HÅ!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?