Det var ett jävla tjat om järnbrist här

Hej, hej!
Idag har varit en trött dag. Men har iallafall varit i skolan och varit duktig, vi har tränat fransk manikyr, sen kom det någon skön brud från GHD och informerade oss om olika plattänger och tekniker, det var trevligt. Synd bara att min järnbrist gjorde det svårt för mig att hålla ögonen öppna, haha! Men, men..

Efter skolan gick jag ner på stan och fikade med Casper och company. Eller ja, är vatten och cigg fika så fikade vi, annars umgicks vi bara. Sedan cyklade jag hem, åt lite och slumrade till på soffan en stund, och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Så nu ska jag bara ta det lugnt, måla naglarna och sedan gå och lägga mig igen, men först ska jag glida runt lite på Facebook. Vi hörs lite senare!

KÖSS


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?