ETT STYCK LYCKLIG TJEJ

Hej och hå!
Sitter hos mamma för tillfället, ska snart fixa mig lite och så, sen blir det in till Växjö med älskling för att handla lite julklappar och så, mysigt!

Igår blev det lite "äta ute" och sen hem och somna stenhårt i Eddies stora, mysiga säng!
Man glömmer verkligen hur skit veckorna är, när man får somna jämte någon man verkligen tycker om, om det så endast är någon enstaka natt - det är guldvärt! Fast nu har jag ju sån tur så att min pöjk är ledig hela helgen! 
Jag är bara hemma just nu för att jag kände för att fixa mig i lugn och ro, haha!

Men ja, det var väl allt jag hade just nu. Får se om jag får blogg-appen att funka sen, så kan jag uppdatera från Eddies mobil. Annars hörs vi väl imorgon eller något!

Ha det kanonbra sålänge!

KÖSS



Jag skulle offra mig själv
Bara för att rädda dig
För dig skulle jag göra det
Tusen gånger om

För du har sån makt över mig
Jag är förlorad i dig
Och du kan göra vad som helst
Jag kommer aldrig att lämna dig

Postat av: moa

sött :)

2011-11-30 11:21:05
Blogg/Hemsida: http://xtz.webblogg.se/
Postat av: marielle

tårar

2011-11-30 17:39:20
Postat av: Anonym

tårar

2011-11-30 17:39:40
Postat av: isabella svensson

Tack tjejoooor :D

2011-11-30 18:56:00
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?