Glad som... choklad?!

Hej igen!
Spenderat kvällen hemma hos Philip med några andra trevliga människor. Mat och massa fetande bara, alltid trevligt! Men nu är jag hemma och ska snart krypa ner i sängen. Imorgon blir det skola, sedan hem till mamma för att fira henne, min älskade lilla tant fyller ju faktiskt 50 ÅR imorgon, helt otroligt! ;)
Nej så det ska bli trevligt! Och tårta har jag beställt och allt, jag är minsann en riktig liten klippa!
Men ja, nu har jag suttit i kors med benen så länge att min fot somnat. Det är la' ett tecken på att resten av kroppen också vill ha sömn? Ja, så är det!
Men ja, idag fick ni iallafall 2 onödiga uppdateringar, och det är ju bättre än vanligt! CREDS TO ME!

Nej men fan, ha det gött va!

KISSELIKISS



Hittade en väldigt gammal bild. Så lägger upp den som utfyllnad!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?