Grattis, älskade moder <3

HEJ ALLESAMMANS! :D

Sitter hemma hos mamma nu, befinner mig här för att hon fyller år idag!
 Hon åkte dock iväg på julbord för en stund sen, men innan dess hann jag iallafall ha henne som modell i skolan, bjuda henne på skitgod tårta, och sminka henne till en 30-åring igen, hon fyllde ju trots allt 50 idag, min lilla tant! ;) haha! Nejmen fan, det är väl rätt stort att fylla 50. Längtar tills jag är det. Om jag är lika snygg som min mor då dvs. Annars får det fan vara! :D

Nu sitter jag och väntar på Eddie iallafall, han ska komma hit och laga mat åt mig. Höhö. Så jag har laddat upp rejält och tänt ljus i hela huset, mysfaktorn är på topp, bara för att jag är världens sötaste. Och för att jag vill passa på att tända ljus när jag är hos mamma, för hos pappa blir det aldrig av, haha!

Men ja, det var väl det jag hade just nu. Vi kan ju höras lite senare!

Lot's of love, bitches ♥



Specialbeställde denna skönheten, bara för min lilla mor. Vaniljkräm och chokladmousse döljer sig under den fint prydda marsipanen! Den var väldigt god med andra ord...


Och så har vi min andra lilla skönhet! 50 år? No way in hell!
Love you mami <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?