Nervös tjej och så...

Hej!
Nu är jag hemma i Växjö igen efter en trevlig kväll med tjejerna!
Min gulliga pojkvän körde mig hem, och det gjorde lite ont att lämna honom, men ja, desto trevligare att träffa honom på fredag! :)

Imorgon har jag muntlig-powerpoint-redovisning på morgonen, det suger, jag är nervös och har gråtit, om det är däför jag grät vet jag inte riktigt, men vi kan ju skylla på det iallafall. Hatar verkligen att redovisa, stå där framme och alla vrålglor på en, usch! Visserligen har jag inte svårt att prata inför folk i allmänhet. Men det är en helt annan sak när man liksom har något "förbestämt" som man måste prata om. Jag är lite rädd. Men jag ska fan göra det.

Anyways, nu är jag trött. Ska gå och tvätta mig i ansiktet, sedan krypa ner i sängen. Behöver sömn nu.

Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon!

Natti, natti! ♥

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?