SÅ JÄVLA TREVLIGT

Hej och hå!
Jahopp, nu har det gått ytterligare 3 dagar innan jag uppdaterat, men som sagt - har haft looov!
Idag började dock skolan igen, det är hyffsat deprimerande, men vi fick iallafall sminka varandra lite skojigt, så när jag kom hem hade jag rosa glitter i hela ansiktet, och det är ju alltid trevligt! Sen dansade vi Zumba på idrotten också, det blir man smal av, och det är ju också trevligt! Det är ännu trevligare att jag inte får bort allt glitter från mitt ansikte, och därför glittrar mina öron och mitt hårfäste fortfarande lite svagt i rosa.. kuddarna i soffan glittrar också. Fint de!

Nu har jag precis kommit hem från Philip och Felix, vi har lagat mat och kollat på Kvarteret Skatan. Det var trevligt!
Ja, jösses vad allt är trevligt idag!
Vet ni vad mer jag gjort för trevligt? Jag har varit på stan och införskaffat mig ännu en mascara, fett behövligt eftersom den nya jag köpte i Göteborg bara klumpade ihop mina fransar och fick mig att se ut som ett ryskt luder, men så kan det vara. Då är det bara att hosta upp 200 svenska riksdaler för att köpa en ny, det är ingenting med det! -.- GAH! Kommer inte leva länge, har bara 500 kronor kvar av mitt studiebidrag = INTE OKEJ!
Måste börja leva på gatan snart, där hör jag hemma.

Men nehe, nu ska jag berätta det trevligaste av allt, när jag ändå är igång. Eller... egentligen är det inte så trevligt. Men just nu sitter jag och trycker i mig massa choklad, bara för att jag tycker det är gott! Och jag är fan värd det. Helst när pappa bjuder, då känns det extra okej!

Men nu orkar jag inte skriva mer, har redan slösat för mycket tid på detta inlägg. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, då ska jag för övrigt fika med min gode vän Casper, och vet ni vad det är? TREVLIGT!

Ha det gött!
PEACE OUT




Tjock brud med lejonfrilla, trevligt.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?