Skärpning Isabella!

Godmiddag!
Jaha, idag var jag ledsen, och kände mig allmänt stessad, trött, värdelös etcetc... Så jag stannade hemma. Men har iallafall varit på utvecklingssamtal i skolan, och vi har pratat lite om hur jag ska göra för att bli av med denna jävla stress jag har, och jag tror det funkade. För direkt när jag kom hem satte jag mig och skrev alla uppgifter jag inte gjort ännu, och det känns riktigt bra! Men känner mig fortfarande lite dåsig, så stannar hemma resten av dagen tror jag. Men imorgon blir det nya tag, och nästa vecka blir det nya rutiner, bara för att jag ska orka med, för ja, jag vill ju faktiskt klara av gymnasiet. Så nu säger jag bara - SKÄRPNING ISABELLA, och sen tar jag tag i den här skiten! :D
Men ja, så var det väl med det. Nu ska jag ta en dusch, sedan fixa till mig lite. Så får vi se om jag piggnar till lite efter det. Men vi kan ju höras senare. Om jag har tid, kanske ska städa eller något ;)
Men ja, vi hörs iallafall!
Hoppas allt är bra med er mina små grodor!

Kram och så



image description
Saknar min knäppa pojkvän ganska extemt för er som vill veta...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?