20 koppar kaffe?

Hej och hå! :)

Nu är jag hemma hos pappa igen, efter en trevlig helg med Eddie och familj.

Blir att kolla på Gustavsson 3 trappor nu, och trycka i mig ett rör Pringles, lika bra de, sen blir det att leva på kaffe resten av veckan, typ... ÄSCH, skitsamma, jag behöver ingen jävla ursäkt! >.< är jävligt sugen på chips, och chips ska då ätas, så är det bara!
Sen ska jag sova, och förbanna mig över att jag måste gå i skolan imorgon. Fml.
Hoppas på mysfika efter skolan imorgon dock, 20 koppar kaffe på Askelyckan känns rätt lockande just nu (?)
Aja, hoppas ni haft en bra helg osv..
Vi hörs imorgon eller något!

GODNATT FÖR FAN




roflmao
Postat av: Kahile

HAHA bilden made my day <3

Saknar dig syster..

2011-11-23 10:55:41
Blogg/Hemsida: http://blightmind.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?