Ännu ett tappert försök...

Hej!
Jag vet att jag lovade att "komma tillbaka" på riktigt efter praktiken, men det visade sig vara lättare sagt än gjort. Det är nämligen så att jag insett hur otroligt mycket jag har att göra egentligen. Med skolan, vännerna, pojkvännen osv... det tar sin lilla tid om dagarna liksom, och när jag väl har tid att uppdatera så är jag så pass trött och tråkig att jag faktiskt inte orkar, eftersom att jag vet att jag ändå bara lägger upp massa onödig jävla fakta om vad jag gjort för ointressant om dagarna, och sedan klagar jag på att min blogg suger. Och det är inte det ni vill läsa, eller hur? Så nu gör jag ännu en gång ett tappert försök att bättra min blogg lite. Jag kommer antagligen inte uppdatera varje dag nu heller, men när jag väl uppdaterar så ska jag försöka skriva något lite mer intressant, för jag är verkligen ingen tråkig människa, och jag vill inte att ni ska ha en tråkig bild av mig.
Så ja, jag ska försöka bättra mig, jag lovar inget, men jag försöker!
Just nu orkar jag dock inte, ska hoppa in i duschen och sen äta en fralla eller något.
Men ni hör mer från mig ikväll, då ska jag ge tipsa er om hur jag håller min hy så "fräsch"
Ha det toppen sålänge så hörs vi senare!

LOVE


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?