HEJ TJENA TJA LÄGET? TJA HALLÅ

TJENAFAN! :D

Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag kanon. Spenderade kvällen med min fina pojkvän ♥ och hans familj igår, det var trevligt. Nu är jag hemma hos min kära mor, vars killkompis nyss kallade mig för "snäckan" haha, galen ju ;)

Anyways. Ikväll vet jag inte vad som händer, får se om jag åker tillbaka till Växjö, eller om jag stannar i Tingsryd. Imorgon blir det iallafall att kolla på Alva när hon sjunger, och sedan följa med Eddie på släktträff, läskigt... Men det måste väl också göras någon gång :) Jahopp, det var väl typ det. Nu ska jag dricka ett glas vatten, sedan duscha. Eller gå ut och gå en runda. Men är lite osäker på vädret, så tror jag stannar inne, haha!
Jaja, vi kan ju höras lite senare!

Ha det fint sålänge



Galet skön låt, M-HM


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?